top of page
PAKENDITE VALMISTAMINE
PAKENDITÖÖSTUS VALMISTAB KÕIK PAKENDID - MEILT SAAB KÕIK PAKENDID
MIDA OSKAD SOOVIDA
PAKENDITE VÄLJATÖÖTAMINE JA TOOTMINE on meie igapäevane tegevus. Loome kliendiga koostöös pakendi prototüübi, võttes arvesse pakendatava toote iseärasusi ning nähes ette võimalikke seiklusi, millesse pakend sattuda võib. Saame aru, et pakend on tootele transpordil kindluseks ning samal ajal ka oluliseks brändi väärtuste kandjaks poeriiulil või tarbija koduuksel. Kvaliteetne pakend jätab hea mulje, on funktsionaalne, pakub kaitset transpordil ning hoiab ladustamisel ruumi kokku. Pakenditööstus OÜ eesmärgiks on olla piisavalt paindlik, et pakkuda mõistliku hinnaga nii paari üksikpakendi valmistamist kui ka kümnetesse tuhandetesse ulatuvate tiraažide masstootmist. Meil on olemas täppisinstrumendid, et valmis teha kõige pisemad ja detailirohkemad pakendid. Leiame soovitud võimaluse ja lahenduse, et pakendada suuremõõtmelised tooted mugavalt ja turvaliselt. Igale brandile on pakend väga olulise tähtsusega, emotsioon ja tunne mida pakendist saadakse on tootele lisaväärtus.
PAKENDI VALMISTAMISE ERINEVAD ETAPID: pakendi idee/kavandi koostamine või kliendi olemasoleva kavandi järgi pakendi tootmine; pakendi projekti koostamine, sobiva materjali valimine ja prototüübi valmistamine; trükilahenduse ja tootmislahenduse koostamine; trükilahenduse ja tootmislahenduse koostamine; pakendi testimine ja vajaminevate muudatuste läbiviimine.
ERINEVAD PAKENDID: kastid, karbid, müügipakendid, kinkepakendid, transpordipakendid, tootepakendid, paberkotid, pakendiümbrised, aluseümbrised.
Pakenditööstus OÜ põhilisem ja enim toodetud pakend on just lainepapist. Nagu alati on ka lainepapist pakendil mitu nime mida teatakse kasutada: pappkast, pappkarp ja isegi pruun kast.
PAKENDI KUJUNDAMISEST LÄHEMALT:
FUNKTSIONAALSUS: pakendamise peamine eesmärk on kaitsta toodet transportimise, ladustamise ja käsitsemise ajal. See peaks olema vastupidav ja praktiline, et toode jõuaks tarbijani optimaalses seisukorras.
ESTEETIKA: pakendi visuaalne atraktiivsus on tarbijate meelitamiseks hädavajalik. Värvid, fondid, graafika ja üldine disain peaksid vastama kaubamärgi identiteedile ja toote positsioneerimisele turul.
INFORMATIIVSUS: pakend toimib suhtlusvahendina. See peaks sisaldama olulist teavet toote kohta, sealhulgas koostisosi, kasutusjuhiseid ja muid asjakohaseid üksikasju. Selge ja lühike teave on võtmetähtsusega.
ERGONOOMIKA: pakend peaks olema kasutajasõbralik. Lihtne avamine, taassuletavus ja mugavus aitavad kaasa positiivsele tarbijakogemusele.
Loe lähemalt pakendite valmistamisest Pakenditööstus OÜ uudistest.
Vaata lisaks Pakenditööstuse YouTube kanalit.
Külasta samuti Pakenditööstus OÜ tütarettevõtte Pakendi OÜ kodulehte.
ANTS VIIRMAA
Müügijuht
+372 5015958
ants@pakenditoostus.ee
IDEE/
LAHENDUS
TOOTE
KAVAND
TASAPIND-
TRÜKK
TASAPIND-
LÕIKUS
TOOTE
TIRAAŽ
TOOTE VALMIMINE
TOOTE ÜLEANDMINE
bottom of page